dilluns, 17 de novembre del 2008

Una bona correguda

Avui quan he obert els ulls, he pensat que el dia havia arribat. No podia deixar passar més temps. La necessitat trucava la porta i ho he tingut clar; necessitava una bona correguda. Content i animat m'he tret la son de les orelles amb una bona dutxa i he iniciat el matí amb un somriure esperant la tarda. Les feines s'han anat encavalcant una amb l'altra i el desgavell m'ha mantingut entretingut. Després he dinat i m'he preparat per l'ocasió. Una bona dosi de desodorant, camiseta i pantalons nets i cap a la cita. Uns quants moviments articulars per no fer cap mal gest i som-hi! Que comenci el moviment! Amunt i avall, un, dos, un, dos... concentració. No pararé fins que el cor em digui prou; fins al final. Després d'una estona d'escalfament, quan el cos comença a notar-se a to, inicio l'acció. Primer depressa, amb un moviment rítmic i constant. El cos ardent i els pèls de punta. La suor s'escapoleix per tots els porus. Batec boig i ment en blanc. Gemecs i exhalacions accelerades. He arribat al clímax. Relenteixo el ritme per recuperar l'alé. I amb força de voluntat al cap d'una estona hi torno! Fins a 4 vegades! L'orgasme que representa per mi superar el meu límit físic, l'orgull d'aconseguir allò que m'havia proposat, el plaer de sentir tot el teu cos tremolant i calent després d'haver-te donat tota la seva energia... m'enganxa (de tant en tant). Finalment, extasiat, cansat i amb una alegria que brolla de dins meu, torno a casa, em dutxo, descanso una estona i em poso Diana Krall "The best is yet to come" mentre entaforo la roba bruta a la rentadora i les bambes al balconet on m'esperaran fins que la crida de la natura em torni a xiular. 

De tant en tant, una bona correguda, és el millor que hi ha. Oi?

3 comentaris:

  1. Suggerent paral·lelisme. Jo vaig a córrer més o menys sovint. M'agrada sentir-me poderòs, sentir que puc anar més lluny. Potser és només una tonteria...

    ResponElimina
  2. Avui és el dia de la patxanga setmanal. Tot un ritual també, tot i que sense la reflexió que porta córrer una bona estona...

    ResponElimina
  3. Quina embeja em feu Lluís... Però a partir del dijous jo també tindré patxanga setmanal a Barna!!! Juas juas juas!!!
    si quedem per jugar per nadal estaré entrenat!
    :P

    ResponElimina