dilluns, 22 de desembre del 2008

Dinar i nadales

Aquest matí el temps dormia sobre les meves parpelles. No les he pogut obrir fins ben entrades les 9 gràcies a la trucada d'una gran persona. Les notícies que m'ha donat no han tingut un gust tant dolç com hauria volgut, però tant se val, perquè, no us ho havia dit? Estic de vacances!!! De vacances de la feina ja que des que m'he llevat no m'he aturat. Un bon esmorzar per aixecar el dia i a posar-nos el dia amb un bon amic que passava de visita per Girona. També hem parlat de propostes de futur, què us penseu. Sortint, he corregut a fer una manualitat per regalar al meu amic invisible i cap a la Casa de Cultura. Dinar de Nadal a la feina i de cafè, una bona tertúlia per fer baixar el magnífic dinar que ens ha preparat en Juan i la Joaquina. Ballaruca, històries i vivències m'han embolcallat durant tota la tarda. Sortint, tots a comprar petits detalls pel tió i finalment cantada de nadales a la rambla amb gent desconeguda però molt i molt simpàtica. Com a espontanis. Només hi havia una guitarra per acompanyar tota la coral, però m'ha meravellat quan ha interpretat un breu repertori de les seves cançons. Cats from cat s'anomena el seu grup. Potser aquest és l'ambient de Nadal, cada ovella al seu corral, gaudint de l'ambient i les activitats que la cultura ha portat a la faixa des dels més antics dels temps amb pau i harmonia. Segur que tots ens engreixarem amb tanta teca, però ja s'hi escau. M'agrada aquesta època de l'any. 

I a vosaltres?  




Discover Various Artists!




Discover Various Artists!




2 comentaris:

  1. Doncs a mi també m'agrada!

    Et mentiria si digués que s'arena i ses ones, i un sol radiant d'estiu al cel, no m'agraden més que les nits fredes de l'hivern... Però Nadal és diferent. No només per les vacances... Les arrels cristianes que tenim clavades eixeixen de dins nostre, i tot es tenyeix d'alegria i amistat, i tots volem ser millors persones! Potser és un engany en certa manera, però a mi, m'agrada la màgia i m'agrada deixar-me enganyar i disfrutar-ho!

    Bon nadal i bones vacances!

    =)

    ResponElimina
  2. Aquest Nadal per mi és molt diferent de tota la resta...no m'alegra com altres anys, però no està malament. Els pròxims seran millors! Ptns

    ResponElimina