dimecres, 24 de desembre del 2008

Tio King-Ki


Vinga, tros de soca! 
Ara em tornaràs tot el que t'has menjat!
Et fotré d'hòsties amb aquest bat
fins que et caguis a les calces
o estiguis ben baldat.


Tío! Tío! Carda-li al porró!
De l'ambrusco i de vi bó!
Què? No en tens prou?
Cagum l'ou!!?
En vols més? 
Dona'm els diners!

No em fotis de patades, 
que són cardades!
Tío! Tío! Carda-li al porró!
Si no me'l vols pagar, 
et fotré un cop de bastó!
Cabró!


No us penseu que amb aquesta cançó estic renegant del tió!!! Aquestes festes m'encanten. Són molt emotives i amb un sentiment que sura a les targetes. Els llums del carrer i les visas així ho indiquen. Tot és engalanat per acollir-nos de la millor de les maneres al centre de Girona. I és normal, ningú vol saltar-se el ritual anual de la roba interior i els productes de bellesa que utilitzaràs tot l'any. Sembla estrany, però rebre uns calçotets aquesta època de l'any provoca una il·lusió que de segur cap dependent ens ha apreciat mai. Conyes a part, m'encanta compartir i regalar aquells detalls pràctics i útils en un format agradable, bonic i proper. Però sobretot el més fantàstic és compartir aquest petit espai de temps i aquesta il·lusió amb la teva família més propera i estimada que durant tot l'any tens oblidada (o potser tu no?) És un dels millors plaers del nadal. Llàstima que avui tingui febre i poguent fer un escrit bonic m'ha sortit aquesta pixerada fora de test. Deliro una mica i perdo el temps així, esperant el KO al tercer round per anar de pet sota els llençols, a l'hospital o a la banyera. Prometo tornar a saltar del fons que (estic segur) ara mateix estic tocant i de moment us deixo la versió King-ki de la cançoneta del tió. Estic segur que a molta gent li sonarà. Si voleu poseu-hi un acordió per sota o una veu de nen i gaudiu-la profundament. I no oblideu, que no tothom ho està passant tant bé com vosaltres ;) 

Salut i prometo no fer aquestes ronecades gaire sovint!!! Ho juro!

Bon nadal i bones festes!!!! 


1 comentari:

  1. Genial aquesta versió!!

    Me l'apunto per les grans ocasions :D

    Això sí, no seré pas jo qui li ensenyi a la nebodeta...

    Bon Nadal!

    ResponElimina